RECENTLY READ
ALL BOOKS
Libusza Wierzchanowska-Fic, Maria Wierzchanowska
Rodzice dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną wobec problemów wychowania Celem badań uczyniono poszukiwanie zależności pomiędzy problemami wychowania ukazywanymi przez rodziców dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (GNI) niekorzystających oraz korzystających z instytucjonalnej opieki i rehabilitacji pozadomowej a realizacją zadań wychowania wynikających z tych problemów. Słowo „problemy” rozumiane jest w pracy jako sytuacje, zdarzenia, działania pozytywne i negatywne, które mają miejsce w trakcie opieki nad dzieckiem i w procesie jego wychowania. Natomiast kwestia niekorzystania oraz korzystania z instytucjonalnej opieki i rehabilitacji pozadomowej odnosi się do miejsc realizacji zajęć rewalidacyjno‑wychowawczych organizowanych dla osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną, którymi mogą być albo placówki, albo miejsce zamieszkania dziecka. Cel ten dopełnia dążenie do poznania subiektywnej oceny rodziców co do otrzymywanego wsparcia społecznego.
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.