ALL BOOKS
Jane Nelsen, Mary Nelsen Tamborski, Brad Ainge
Dawid Taler, Kazimierz Rup
Monika Florczak-Wątor
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Bohdan Piętka, Kornel Wawrzyniak, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Werblan, Andrzej Walicki, Bronisław Łagowski, Marcin Ogdowski, Wojciech Kuczok, Andrzej Sikorski, Marek Czarkowski, Mateusz Mazzini, Jakub Dymek, Jan Widacki
Agnes Ársól Bikowska, Kinga Eysturland, Anna A. Prorok, Emiliana Konopka
Głównym tematem monografii jest rola ucznia, która stanowi symboliczną ramę uspołecznienia i indywiduacji dziecka w trakcie jego szkolnej edukacji. Przedstawiono tu konteksty społecznego konstruowania roli oraz mechanizmy tworzenia się określonych wzorców roli w pierwszych latach nauki. Autorki analizują mentalne i materialne atrybuty roli oraz sposoby jej kreowania. Opisują narzędzia symboliczne, których używają dorośli do egzekwowania oczekiwań i motywowania dziecka do określonych działań.
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.